Monday 27 May 2013

ticking

assalamualaikum human & aliens.
 Time is the most most important thing life.... walau bagaimana pun kita cuba untuk menghentikan masa. masa tetap akan berjalan tanpa batasan atau menunggu kita. so time is precious waste it wisely. baju akan lusuh kasut akan kopak persahabatan boleh menjadi lawan lawan boleh menjadi kawan semua itu ditentukan oleh masa. Setiap jam setiap minit setiap saat dan setiap detik yang berlalu amat berharga. orang selalu cakap biar masa yang mengubati luka, sampai bila kita nak tunggu sampai luka tuh sembuh sendiri kalau kita tiada usaha untuk mengubatinya...masa mengajar kita menjadi matang tapi sebenarnya pengalaman yang mematangkan kita..berapa banyak kali kita nak terluka untuk mengetahui perkara yang sebenar. sekarang untuk mengetahui dari terus diperbodohkan. Bila lagi kita nak bangun kalau bukan sekarang? bila masa yang sesuai untuk bangkit kalau bukan sekarang? berapa banyak masa yang diambil untuk berubah? ingat mas atak menunggu kita :') Aku akan terus bangun macam skyscraper. aku takan berdiam diri lagi dah sekarang, kalau aku rasa aku betul aku suarakan dan bila aku rasa aku yan salah aku akan meminta maaf. example Demi lovato dia jatuh and cuba suicide banyak kali tapi bila dia fikirkan orang yang dia sayang dia terus bangun dan bangun tanpa kesah orang dekat sekeliling dia. sekarang dia jadi inspiration kebanyakkan teenage girl yang bermasalah termasuklah aku. kenapa aku nak terus dan terus merasa yang dunia ni tak adil sedangkan semuanya ada hikmah yang tersendiri. Ujian yang diberika uuntuk menguji keteguhan iman kita dan bagaiman kita menghadapinya. All is Well :)

p/s :wide awake my mistake so predictable you were fake I was great there's nothing personal
Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment