Friday 3 May 2013

Day06-Your Day

Assalamualaikum Humans & Aliens


3rd of May 2013. should be nothing special. cube teka. I make a new enemy.
thank you to this big mouth. My decision and attitude make a worst day ever. 
cuba untuk merapatkan orang dengan mengetahui masalah diaorang tapi sekarang orang tuh bergaduh dengan aku juga. mungkin aku tak sepatutnya satukan orang yang memang meant to be enemy right.
sometime when we try to be better , i always sonny thing up. brrr. nothing to talk about. world keep spining, there's a no time machine. pengalaman membuat kita lebih matang. saya mengaku ini salah saya. kalau diberikan peluang untuk meminta maaf aku akan buat.
Nur Aina Raduan I'm so sorry :'( bukan cuba nak dapatkan kawan2 balik atau attention seeker. aku bebetul minta maaf :(
Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment