Sunday 12 May 2013

Happy Mother's Day

assalamualaikum Humans & Aliens
Salam ahad dari aina,. well today is a mother's day ! 12 May 2013. For me mother's day is every day. We dont have any specific day to show your mum that you love her.
To my Mother. Assalamualaikum Pn Ashelldawaney.
terima kasih ibu kerana melahirkan saya ke dunia ini. pelbagai kesakitan yang kau tanggung untuk membawak ku ke dunia ini. kau terpaksa membawa ku kesana dan kemari di dalam perut mu selama 9 bulan 2 minggu. sepanjang di dalam perut mu 9 bulan 2 minggu itu, ibu susah nak makan, rasa mabuk dan selalu muntah. bila nak tidur keadaan ibu tidak selesa kerana akak di dalam perut ibu. tetapi ibu  tak pernah merungut wahai ibu. bila akak lahir ke dunia ini ibu terpaksa berjaga malam untuk menjaga ku,menyusui ku dan memastikan anakmu berada dalam keadaan yang selesa walaupun ibu jarang bersama akak. ibu memastikan akak dijaga dengan baik oleh pembantu rumah ibu. ibu penuhi segala keperluan akak sehariaan.
Maafkan aku kerana tidak membesar seperti yang ibu inginkan, akak membawa masalah kepada ibu setiap kali. Walaupun begitu kau tetap menerima ku walau hati mu terguris. kau menjadi pendengar kepada masalah ku setiap hari. berkongsi segala-galanya kau umpana sahabat baik yang tidak mampu ditandingi oleh sesiapa. Terima kasih ibu untuk segalanya. selama 9belas tahun menjaga dan memastikan akak menempuhi dunia yang kejam ini denagn bimbingan dari ibu. maaf tiada hadiah untuk hari ibu tahun ini. Minta maaf. Selamat hari Ibu i LOVE YOU 



Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment