Saturday 18 May 2013

Just a talk

Assalamualaikum humans & aliens :)



Demi new tatoo.. instant of keep stay strong, she change into a warrior.. how are you fella's? I hope you in a good shape... i'm fine.. i quite busy handling the real world and my fantasy world and also examination for final in 48 hours ++... kebelakangan ini, aku rasa lonely sebab aku tahu kawan-kawan yang selalu ada dengan aku dah tade... aku dah bersama dia orang dekat setahun now. mungkin aku salah pilih kawan atau memang aku puncanya.. well aku tak tahuu.. this post are not showing i'm unsatisfied with the, just a feeling i want to share with...all the memories :)
first time kenal memasing ignore iach other and buat kerja memasing. yelah sebab semua orang dari sekolah yang lain like SMK Desa Cemerlang, SMK Puteri wangsa and others. time ni aku kawan dengan ex-classmate aku dekat Desa Jaya..well thansk to Izwan Shah ex-schoolmate yang dulu amek form 6 tapi now dia dekat UITM buat wet event pergi starhill,kempas.. mandi-manda.. masa tuh lah aina mula rapat denagn rara,nabilah, haifaa and lelain lagi kalau tak,memang tak tegur and kenal....this are the best moment sepanjang aku bersekolah, we all act like adult... here some picture :)
seronok.. tengok bertapa tade konfliknya gambar ini :) lahai.... selaps balik dari starhill pergi karoake :) so makin rapatlah kan... all the friendship start with this... lepas dari aktiviti ini semua jadi kawan dan rapat.. tengok movie reramai. hai. i still remember the tittle we watch.. Snowwhite and the huntsman...
kemudian Rara, Aina, Nabilah, Qurrot and Epha pergi jusco sesama kalau pakai baju sekolah pun tape.. lepas tuh ada one moment nak pergi makan pizza sanggup dari sekolah balik siap2 semua then baru pergi yang buat best setiap kali keluar dengan nabilah mesti kena tunggu dia sebab lambat noh dia siap sampai rara maki-maki dalam kereta. haha lakaalakaa. lepas tuh ada buat event pergi mandi air terjun.. pergi jamuan raya sama2... aku tak selalu ikut diaorang ni tapi meaningful sebab  aku tahu diaorang kawan akuu... aku mungkin tak boleh nak hang and enjoy macam diaorang sebab aku ada tanggungjawab and aku okay with that.... 
but all the good thing and moments are stop here. aku bukan lagi a part of them. 
i Dont regret this thing happen in my life. experience kan. sekarang diaorang dah ada orang boleh ganti tempat akuuu. so tade lah empty spot dekat situ.. aku tak marah. aku cuma matangg.... Kalau tak kita tak kenal kan kawan2 kitaaa.... mungkin aku yang judgmental,mungkin aku yang negative thinking tapi Allah Adil, Allah akan gantikan kita dengan sesuatu yang lebih baik. I thanks and seek for forgiveness sepanjang aku berkawan dengan korang.. tiada manusia yang lari dari kesilapan dan tiada manusia yang SEMPURNA... FRIENDSHIP is a meaningful relationship same like boyfriend and girlfriend is hard to erase them...i will will miss them a lot. tapi sesuatu perkara yang terjadi takan buatkan suasana akan jadi yang sama and i will never get back to the same sheet of book again :) xoxo. I'm A warrior




Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment