Thursday 9 May 2013

TEAR DAY

Assalamualaikum humans & Aliens


sambil menikmati semangkuk meggi yang pedas dan ada telur. mlaparnya hari ini makan keropok lekor jeh dekat sekolah. well today hari yang sanagt emotional. nangis sepanjang hari. haha. akhirnya drama dah habis.Seminggu lagi penhujung semester 2. tinggal lagi empat bulan setengah untuk aku harungi. Back to the Basic friends. Isu ni memang tak pernah habis dalam kehidupan selagi kita tak mempunya suami. dengar tak suami! hujung2 kesemua benda yang berlaku salah aku. Allah dah bukak mata aku besar2 untuk aku mengenali orang disekeliling aku, Alhamdullilah. Baru aku dapat lihat siapa lawan siapa kawan. Lepas ini aku tak perlu lah nak buat apa2 yang perlu puaskan hati orang tetapi hati sendiri. Terima Kasih kawan2. aku sedar siapa diri aku sekarang. semua sebab attitude kan. glad to hear it. 
xoxo

p/s = kawan yang baik takan judge kawan sendiri. dia terima kita seadanya kita tanpa mengubah apa2. mungkin aku tak cukup baik menjadi seorang kawan sebaiknya biarlah menjadi lawan dalam diam.
Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment