Tuesday 22 January 2013

stressful Tuesday !

Assalamualaikum Humans & Aliens

yes and yes and yes seriously bored like killing myself and  please please give me one more chance to smoke.
haha silly me. actually there's nothing to be stress of sampai nak smoking dah berhenti pun --'dan saya lansung tak merasa menyesal well it will make me look like bitch ! even do i call myself biatch.
menyesal aku tak pergi sekolah hari inilike seriously sorry. brr,
anyway learning piano susah ! dah sebulan belajar hafal key and notes. ohmaigod. ! i really need real keyboard like now. belajar lagu thousand year pun tak pas lagi, macam nak give up. tapi RIOT cakap aku perlu belajar main sebab aku nak jadi Demi Lovato Malaysia. eh? haha tapi itu lah cita-cita dan impian aku.
hoho so stress with this piano thing and homework and voucher and PBS they can let me die now. kbye! wish me well !
XOXO
Crazy Biatch

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment