Sunday 27 January 2013

blah blah blah --'

Assalamualiakum humans & Aliens


so hari ini sangat busy mencari masa untuk menulis blog, rasanya kalau tak melawat blog sendiri dan menaip rasa weird. okay dengan bilik bersepah assignment banyak kerja sekolah lagi seriously what the hell. kenapa life form six nih pack sangat, ouh ya by the way, kawan apa yang tak cakap kalau ada homework nak prank aku keh apa? Riot seem like berubah, macam dah tanak kawan dengan aku, but who cares biarlah dia. friends come and go. tiada seorang pun tape. orang yang aku kutuk2 jugak yang tolong bagitahu aku yang mana kena buat apa kena tulis dekat mana kena cari. like seriously muka aku memang kawan untuk enjoy keh apa? i mean give me some respect kay. dont act like loser please. it annoy me kay, jangan lah lupa kawan. come on ! sekarang semua benda kena materialistik keh apa? ya aku bukan seorang yang macam tuh. aku more dekat real world walaupun aku banyak berangan well. it's a fact kay. erghh tulis and ingat banyak2 buat aku sakit hati pulak.

xoxo
the biatch

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment