Thursday 24 January 2013

stressful Friday --'


Assalamualaikum Humans & Aliens

hari ketiga dalam bulan januari aku tak sekolah and aku sambung cuti semalam and terus cuti sampai hari Isnin. yeah dan aku memang stress untuk mencari tajuk untuk penilaian berasaskan sekolah untuk sejarahkesusteraan melayu dan pengajian am. sooo susah like susah 
aku nih dah lah malas nak buat kajian semua, leceh laaaaaa. serious. individual pulak itu kalau group aku tak kesah lagi bukan sebab aku boleh jadi paraassit tapi menyenangkan keje benda ini mebuat kan aku tertekan dan merasa tekanannya untuk membuat mimilih dan sebagainya dan rasanya sangat teruk. and will continued writing later --' nak cari bahan dan suruh ibu print that what tech to be used even jauh but still connected. i love you mum :)

xoxo
the biatch

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment