Wednesday 30 January 2013

things stuff random !


Assalamualaikum humans & aliens


Hari ini I want to challenge myself to write all the things that I like which to help me to understand myself better because I really less information about me even I live and breathe in this body I mean it complicated lah. So hari ini saya berusaha  untuk menulis seberapa banyak benda yang saya suka buat masa sekarang.

1.      I do love food
Yes ! kebanyakkan remaja zaman sekarang terlalu obsess nak kurus which bagi mereka dan saya kurus itu sangat menarik but still I always thinking about food. Makanan tuh mengembirakan. Bila perut penuh hati pun senang. Aku kekadang jeh fikir nak kurus nak diet tanak makan nasi. Well Malaysian kan ketagih makan nasi walau macam mana pun nak berhenti still jugak akan cari nasi, nasihat untuk korang gemokmacam aku nih, gemok itu cantik dan pastikan gemok yang sihat jangan gemok yang memudaratkan. So far aku tak alah makan apa-apa Cuma udang ! and ketam and all the seafood, ergh but who care aku still makan makan dan makan, now I’m carving for burger bakar and makan dekat seoul garden ! ouhmaigod ! ouhmaigod, nabila(best friend) dah go there eat there ! nak jugak kay. Well burger bakar pun tak sempat nak carik walaupun ada banyak bersepah dekat JB ni even dekat bukit tiram pun ada. Dekat2 dengan area Felda but still tak dapat nak drive sendiri I cant so tunggu ibu makan atau dengan rara(bestfriend). Makanan boleh mengurangkan stress sebab tuh aku boros duit aku semata untuk makananJ


2.      Music maybe
My close friends tahu aku sangat sangat sangat suka dengan Demi Lovato she is my Icon and Idol so far nobody cant change that ! Talking about music,macam genre aku dengar, aku tak kesah janji lyrics dia sangat cool and the music are not to loud.ada orang cakap suara aku nih macam Alicia Keys kejap macam err macam2 lah. Sorry can’t compare my voice with other, my voice is my voice. Macam2 instrument aku nak belaja so far aku main virtual keyboard and yeah minat sangat ! nak jadi Demi Lovato Malaysia katakan. Tapi boleh dikatakan orang yang aku ini boleh nyanyi even Nabila (bestfriend) cakap suara aku sedap. Eeeee sukanya, tapi suara dia pun not bad. This is my second favourite things in me? Mungkin ini jeh kods yang aku bagus? Mungkin maybe others ?

that all for today :)

XOXO
the biatch

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment