Wednesday 2 January 2013

sekolah hari pertama

Assalamualaikum humans & aliens :)


                                                                 
hari ini hari pertama aku bersekolah sebagai tingatan enam atas, dah besar dah aku sekarang , 19 dan nak mencecah 20 macam yang aku update semalam. well hari pertama sekolah penuh dengan drama dan drama. haha. hari aku bangun pukul 6.34 pagi like serius lambat padahal aku dah kunci jam pukul 5.30 ini lah akibat tido lambat tengok karate kids sampau sekolah pukul 8 jugak :* 

hari hujan or what tapi perangai hari pertama sangat dingin macam snowing or something. bes friend dah tak macam best friend dari 6 orang i mean tinggal 3 orang , what kind of drama hari ini? macam tahun lepas aku memegang jawatan sebagai AJK SEJARAH, sebab tade buat keje sejarah sebagus aku LOL. hari pertama dah sibuk dengan assignment 3 subject banyaknya  beli buku sampai beratus. Ohmaigod ! ilmu tiada nilai kan 

aku nak buat azam baru but people always making them difficult. i hope everything will get better, i hope i hope i hope :*

XOXO
Asyazwaniza

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment