Friday 23 November 2012

Friday :D

Assalamualaikum peeps

hari ini hari jumaat penghulu segala hari. well let me ger it start. hari nih satu hari keluar nothing fascinating. tak shopping cuma makan jeh . haha. okay pukul 9 pagi kitaorang dah keluar rumah. well i just wearing as simple as i can be :) ibu cakap baju aku nih seksi sangat eh? i mean bentuk badan aku. haha kalau nak muntah korang boleh muntah. pagi2 jeh aku dah sarapan dekat rumah atok aku makan  Nasi Ambeng. memang marvelous dengan rendang atok aku yang super power :D memang pagi2 dah senang hati
.
Lepas sarapan dekat rumah abah. what i call my grandfather. kami hantar makanan dekat kilang adik ibu which i call makda because dia anak ketiga. singgah second shop beli pot untuk bos ibu sebab dia minat sangat bercucuk tanam ibu terus pergi office i mean dia kan amek cuti kena keh pergi office but memang langkah kanan lah kan kebetulan bos ibu ada. dia ajak kami pergi lunch. so memang berbagai lah aku makan hari nih



Masa order wantan mee nih kelakar. bila Boss ibu order mee wantan kitaorang pun order benda yang sama 
haha le[as tuh dia nak tukar. kelakar lepas tuh tak jadi.
memang betul lah aku cakap dengan ibu kalau aku dengan Boss dia makan berlumba. memang banyak sangat dia order. haha aku memang kaki lantak. sorry order photo tak boleh nak update. 
sebab tak sempat, so far restoran yang kami pergi makan tuh seronok lah. dia sediakan makanan China so i like it very much.

nak tengok muka aku lepas makan dengan banyak?

kay aku tahu muka aku tak lawa tak fotogenic but am pretty as me dont need to put so much make up :D
eh nak tengok tak ice-cream Goreng dieorang. aku baru tahu and jumpa so aku jakun :D

nih haaa, saya tak habis makan sebab benda nih cepat muak. macam mana lah nak goreng ice-cream kan. durian goreng tuh penah lah aku makan yang tuh memang the best


dan cerita selebihnya. makan dan makan dan lepak dan karaoke dan jumpa my Besties :D

Kisse & hugs 








Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment