Saturday 3 November 2012

assalamualaikum peeps :D

nice day i mean it raining. so cooled make me to lazy to get up and take a shower even it already 5 o'clock in the evening. i know i supposed to studying now but i to lazy to do it. my gold ! can i have someone that can slap my face.



hai nih aina sibuk tweet sibuk marah adik. haha macam tade life.silly me. so this monday i will sitting the STPM SEM 1 for the first time for subject pengajian perniagaan,pengajian am. sejarah dak sastera, i guess i'm not to worried about history. fuh. syafiqah suka nganjing aku pasal subject ni. halaaaa boleh tak eh aku dapat pinter 3 kali nih. fuhh seram ah.

rasanya aku patut lebih serius kods. macam nak hentak muka kat dinding, macam nak lari 3 kilometer jauhnya. change is come from me. tinggal berape hari jeh i mean 1 hari lagi nak exam. because i already think's about the holiday :D

Ya Allah mempermudahkan lah jalan ku untuk menempah kejayaan. 

well wish me luck buddies.
I will of my Twitter Facebook and all my sosial networking for a week. and then i will be free and waited the next semester come and bite my ass. haha

 kisses and hugs fella's


Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment