Friday 13 July 2012

true friend they comes only once

assalamualaikum peeps :)

Besties on the road , i'm gonna play my six string and playing with my heart 
slrrrrrppppp ! petang yang indah . makan meggi di office ibu kesayangan :*

i want to introduced my lesboo honeyyy .
their mean everything to me . 

firstly :)

Nur Amira Husna ( cahaya ketua bagi wanita yang baik )
haaa . artas tuh nama die . tamak kann , dea memang baik :) 
nii haa perempuannya .

comel kan dea . dea sangat special . dea sangat memahami . hey . die meant everything to me .
haa . dea nii garang taoo . macam mak tiri . tapi . she is unspeakble laaa . aku sayang kau tao buncit sayang sangat !


second :))

Siti Nur nabilah 

nama macam mak jemah sebelah rumahh , haa . cuba kau dengar dea nyanyii ?
macam sial lah sedap boleh :)
here is my pretty bitch 
haa . dea lawa kann . lawaa . lawaa . sangat merendah diri =='
heee . perempuan nii pun aku sayang . dea matang dea banyak ajar akuu . pasal life . 
dea. hmmmm  nothing bother kay . she can own what she wants :)
i love youuu gemokk :*

lastly:)
siti Haifa Hanis
perempuan niii sangat layan aku  macam adik dea padahal beza kami cuma 2 hari :)
weyh . kau sangat caring doh pasal akuuu , kau ada bila aku tengah down . kau selalu uji suara aku nii sedap padahal macam taikk jehhh = = '


mata bitch niii sangat lawa . sangat putih . hey . kau indescribably tahuuu ?
kau pujuk aku time aku nanges . hewhew , kau sangat sweet .

yang penting aku sangat happy ada korang dalam hidup aku kayy ,
please marah aku kalau aku buad benda yang annoying :))
i want this friendship stay forever and ever like the river will not stop running .


kisses & hugs peeps :*



Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment