Friday 20 July 2012

Ramadhan al-mubarak

Assalamualaikum peeps :)

selamat menyambut bulan yang penuh keberkatan :)
dah masuk dah bulan puasa :)
21 Julai 2012
semua rakyat malaysia yang beragama islam akan menyambut bulan ramadhan yang indah ini :)
semua kawan-kawan aku cakap rasa macam tak sedia nak sambut sebab rasa terlalu awal . 
sayang-sayang semua baguslah awal . cepad sikid nak RAYA .
  . tahun pertama yang aku tak dapat puasa dengan adik-adik kesayangan akuu :'(
tahun ke lapan aku tak dapat puasa dengan parents kandung aku :') tapi aku tak kesah pun 

bulan puasa nii banyak yang kita nak jaga .
jaga pertuturan . kawal nafsu . pegerakan badan :')
penuhkan bulan ni dengan amalan sunat .
huh . rasanya aku akan cuba pegi terawih pertama aku tahu nii :))


BTW , happy ramadhan people :)
wish you all the best :)




 to my mother Puan Asheldawaney . chaiyok for your diet . hikhik :)

kisses and hugs peeps :)

Asyazwaniza


Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment