Sunday 6 September 2015

trainwreck

Assalamualaikum.

sepanjang this few month i was living like hell.
benda yang kau tak patut tahuu tapi kau tahu.
its hurt me alot.
bila hidup kau tak seperti yang kau sangka.
rupanya aku memang malang sejak aku lahir lagi.
bukan aku tak bersyukur , aku bersyukur sangat dapat lahir kat atas dunia ni. tapi nak tempuh hidup bukan senang. disebabkan satu kesilapan dan aku menjadi bukti kesilapan tu. yes a living proof dooh. semua orang suruh aku muhasabah diri. cakap senang wei yang tanggung aku sorangg. cuba bayangkan hidup dalam penipuan selama 20tahun. cuba kau bayangkan kau dipersalahkan atas kesalahan yang kau tak buat. aku takkan pandang belakang lagi wei. i forgive but i wont forget. i dont hate i just hurt.


Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment