Sunday 29 March 2015

hati

Assalamualaikum humans and aliens.
tetibe tangan ni macam rajin sangat nak post something kat blog yang usang lagi kosong ni.

Pernah tak ada masa kauorang akan rasa sangat kosong yang tak terhingga macam tak tahu apa yang kauorang nak dalam hidup?

aku pernah. aku rasa kosong yang tak terkata. Aku masih mencari-cari apa erti kehidupan aku.
bukab tak happy, tapi tak tahu untuk apa kita hidup. sebab ada satu point bila kita terlalu memberi kita tak rasa apa keikhlasan orang. kadang2 ada terasa macam kene pijak kepala.
nak cakap tak jaga hati orang. dah terlalu menjaga sampai buat orang terluka dan diri sendiri terluka.
nak pergi masih tak boleh nak berdiri atas kaki sendiri.
kaki masih lemah umpama bayi yang baru tahu macam mana nak berdiri.

aku masih mencari apa yang aku nak dalam hidup
aku masih mencari hala tujuan hidup.
aku tak boleh terus terkontang kanting.
aku kene bangkit.
aku kene terus mengejar pelangi
aku nak bahagia.
aku semakin tua.
manusia datang dan pergi dalam hidup
fokus adalah tujuan kita hidup.
xoxo. a girl seeking for pleasure


Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment