Monday 29 October 2012

life not a fairytale.

Asslamualaikum peeps :D

macam harihari biassa. aku memang dah malas dah nak pergi sekolah. haih. macam hilang minat nak belaaja. kan seronok kalau hidup nih macam fairy tale. more like cinderella or anything . the world we ow will getting better :) seronoklah kalau hanya berangan2. hmmmmmm. semuaa orang nak happy ending macaam gitu jugak aku. tapi susah. aku bukan datang dari keluarha yang kaya atau berada.  aku nak orang terima aku and nampak aku sebaagai aku. aku tanak jadi orang lain. susah kayy. even aku dah adda kawan2 yang sangat supportive taapi aku rasa dieorang bukan untuk aku. haha. aku cakap dah macam BF aku pulak.haha, bodoh sangat. anyway just want to say live not a fairy tale.

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

No comments:

Post a Comment