Saturday, 24 August 2013

Note for you

All I want to do is stay strong. Get hurt or being hurt is a part of a life circle. It's weird how a smile can hide. Mungkin aku dah beransur menjadi matang atau mungkin aku terpengaruh dengan cakap2 orang di sekeliling aku. Hmmm. I can't tell. But semakin lama aku semakin tahu tentang perkara yang berlaku Dalam kehidupan sekeliling aku. Dulu sibuk burukkan orang lain untuk tutup kesalahan sendiri. Sering dipersalahkan tentang perkara yang betul. Selalu di salah tafsir. aku mengaku aku tak sempurNa , tak Ada sesiapa kat dunia yang sempurNa Dan tak pernah melakukan  kesalahan. Aku Cuba menjadi sempurna Dalam semua perkara yang aku buat tapi .... Masa depan kita tak boleh nak di ramalan. Hmmm. Aku tak boleh nak jadi anak yang baik, aku tak boleh nak tunaikan tanggungjawabku, aku pun Ada perasan. Dari pada buat ibu menangis and sakit hati dengan sikap aku  lebih baik aku Bawak diri. Lagipun berdosa Bagi seorang wanita untuk menyayangi anak suami terdahulu. Biar dia rasa bahagia yang dia tak pernah dapat. Dia Ada keluarga baru, tak perlu mengharap. Ibu tak rasa apa yang aku rasa. This is the best way. Habiskan stpm then start life baru. Leaving with step father is not the same with step mother. :)
Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

Wednesday, 3 July 2013

Get back !

Assalamualaikum human & aliens.

Alhamdullilah everything getting back to normal.
i like it this way . not feeling lonely or wanted
they not treat me like a strangers anymore. 
i've draw a line between everybody in this upper six class.
it's time to me to erase the line and act matured from now
i repair and manage my friendship with others
maybe thing will never be the same but i dont mnd
start with others....
learn to understand people before learn to know about your self...
xoxo warrior, 
aSyazwaniza

Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi

Wednesday, 19 June 2013

Suntikan HPV

Assalamualaikum peeps :)
inilah yang aina na story story nihh.. hari ni semua upper six :* bagi kaum hawa kena suntikan dos 2. HPV ni ada 3 dos semua sekali. Dos 1,  Dos 2 selepas 3 bulan dan Dos 3 selepas 6 Bulan. masti kena injection tak sakit pun tapi lepas 5 minit kemudian tangan akan merasa kebas dan sebagainya. suntikan ni ada side effect demam, muntah-muntah, pitam and etc lagi.. suntikan ni untuk remaja berumur 13 tahun dan 18 tahun *maybe. Masa dos pertama 3 hari MC sekolah sebba tak boleh nak bangun sakit pinggang yang teramat sangat. la ni Dos kedua rasa tangan kebas tak hilang dan lenguh2, migrain dan sakit pinggang... seronokkan Suntikan HPV ni bagus dan menyakitkan.. haha.. need to get some rest now. :* xoxo
Terima kasih kerana baca entry ini, jangan lupa datang lagi